سلام به دوستان و طرفداران کامران و هومن

با سلام خدمت دوستان عاشقان و طرفداران کامی و هومن امیدوارم از لذت کافی رو از دیدن این وبلاگ رو برده باشند من و
دنیا خانم به کمک هم دیگه تونستیم این وبلاگو بسازیم بعضی از
دوستان هم که در قسمت نظرات به ایشون توهین می کنند بدونند که بیشتر مطالب این وبلاگ رو ایشون تهیه و تنظیم کردند
پس لطفا در قسمت نظرات این وبلاگ به ایشون فحش ندید .
بالاخره ایشونم طرفدار کامران و هومن هستند و شما هم طرفدار
کامران و هومن هستید پس اگه می شه حرفهای توهین آمیز در این وبلاگ درباره دنیا خانم نزنید چون ایشون همکار من هستند و
دو تایی این وبلاگو ساختیم.
از دنیا خانم خواهش می کنم اگر این مطلبو می خوانند ایمیل خود را چک کنند زیرا من از ایشون بخاطر زحمات بیش از اندازه
ایشون تشکر کردم و جوابشو به من بدند.
راستی ایشون قرار چندتا عکس بدند تا من تو وبلاگ بزارم که حتما این کارو می کنم.
نظرات خود را در راه توسعه این وبلاگ بنویسید.

با تشکر دنیا و حمید
نظرات 4 + ارسال نظر
نیکتا شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 10:29 ب.ظ http://kamranhoomanworld.blogfa.com/

سلام
وبلاگ خیلی خوبی دارید
عکسهایی هم که طراحی می کنید خیلی خوبه
می خواستم اگه شما اجازه بدید از wallpaper هایی که درست میکنید تو قسمت wallpaper وبلاگم استفاده کنم
در ضمن نظرتون رو هم در مورد تبادل لینک بهم میگید؟
مرسی خداحافظ

سارینا چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 02:49 ق.ظ http://elaheh-fa68@yahoo,com

سلام
خوبی من هومن و کامران دوست دارم و طرفدارانشون
دوست دارم خیلی قشنگ ..........................

اشدهث جمعه 15 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 09:44 ب.ظ

kamran&hooman=20

بیتا دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 10:36 ب.ظ

سلام من می خواستم از سایت خوبتون تشکر کنم و بگم که خسته نباشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد