موزیک ویدیوهای در خواستی دنیا خانم گل

با تشکر از شما دوستان که منو خبر کردید که دانلود این موزیکها خراب است من در صورت پیدا کردن این موزیک های تصویری آنها رو براتون می ذارم

نظرات 4 + ارسال نظر
دنیا سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:22 ق.ظ

سلام
وای واقعا دستت درد نکنه
ولی من نمی دونم که آیا مشکل از کامپیوتر من هست یا اینکه چیزه دیگه ای هست
می شه کمکم کنی آخه هر چی میزنم save target as اصلا نمی زاره که دانلود کنم یه چیزایی میگه حالا چی کار کنم؟!!!
باز هم ممنونم

بلک رز سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 08:55 ب.ظ

سلام
فکر کنم چون این موزیک ویدئو ها ما یک سایت فیلتر شده است دانلود نمیشود پس لطفا از یک چیزی بگذارید قابل دانلود باشه
ممنون

غزال سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 08:57 ب.ظ

اصلا نمیشه دانلود کرد

[ بدون نام ] چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:51 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد