آلبوم کامل کامران و هومن

با عرض سلام خدمت شما من یکی از طرفدارهای خفن کامران هومن هستم و خیلی این دو برادرو دوست دارم

هرروز آهنگاشون رو
گوش می کنم




--->20 <----

--->اون بامن <----

--->فدای سرت <----

--->منو ببخش <----

--->اگه عشق من تو نیستی <----

--->اونی که می خواستم <----

--->من تورو می خوام <----

--->باتشکر از شما <----

نظرات 4 + ارسال نظر
رعنا دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 09:18 ب.ظ

دنیا دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 10:01 ب.ظ

الهه چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 03:27 ب.ظ

man shoma ra kheili dost daram

احسان و رومینا جمعه 6 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 02:12 ب.ظ

با سلام و خسته نباشین
من و دخترم رومینا ترانه هایی را مخصوص شما عزیزان سرودیم و مایلیم مستقیما به دست خودتون برسونیم.در ضمن در کنسرت ۱۹ این ماه در دبی هم حضور خواهیم داشت.
منتظر جواب شما هستیم.

احسان و رومینا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد