مصاحبه کامران و هومن در شبکه جهانی Tapesh

با سلام امروز می خوام برای شما مصاحبه کامران و هومن رو بگذارم امیدوارم خوشتون بیاد.

        

دانلود مصاحبه در شبکه جهانی Pbc

حجم : ۱۲.۲ MB

 

اینم دو تا کلیپ باحال از کامران و هومن

با سلام این دوتا کلیپ زیبا از کامران و هومن است که یکی از آنها مربوط به آهنگ منوببخش و یکی از آنهام مربوط به اونی که میخواستم هست که از سایت WWW.AMIGHI.COM  گرفتم و براتون می گذارم.

کلیپ منو ببخش 
طراح : جمال الدین
خوانندگان : کامران و هومن
منبع :WWW.AMIGHI.COM

کلیپ اونی که میخواستم
طراح : سجاد گلستانی
خوانندگان : کامران و هومن
منبع : WWW.AMIGHI.COM

سلام به دوستان و طرفداران کامران و هومن

با سلام خدمت دوستان عاشقان و طرفداران کامی و هومن امیدوارم از لذت کافی رو از دیدن این وبلاگ رو برده باشند من و
دنیا خانم به کمک هم دیگه تونستیم این وبلاگو بسازیم بعضی از
دوستان هم که در قسمت نظرات به ایشون توهین می کنند بدونند که بیشتر مطالب این وبلاگ رو ایشون تهیه و تنظیم کردند
پس لطفا در قسمت نظرات این وبلاگ به ایشون فحش ندید .
بالاخره ایشونم طرفدار کامران و هومن هستند و شما هم طرفدار
کامران و هومن هستید پس اگه می شه حرفهای توهین آمیز در این وبلاگ درباره دنیا خانم نزنید چون ایشون همکار من هستند و
دو تایی این وبلاگو ساختیم.
از دنیا خانم خواهش می کنم اگر این مطلبو می خوانند ایمیل خود را چک کنند زیرا من از ایشون بخاطر زحمات بیش از اندازه
ایشون تشکر کردم و جوابشو به من بدند.
راستی ایشون قرار چندتا عکس بدند تا من تو وبلاگ بزارم که حتما این کارو می کنم.
نظرات خود را در راه توسعه این وبلاگ بنویسید.

با تشکر دنیا و حمید